לפיד אופטימי: "לא חושש שהחרדים יסכלו את בחירתי לראשות הממשלה"

דוד לזר 14 Comment on לפיד אופטימי: "לא חושש שהחרדים יסכלו את בחירתי לראשות הממשלה"
21:33
27.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on ביתר עילית: בית כנסת עלה באש; בנס לא היו נפגעים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר האוצר לשעבר ח"כ יאיר לפיד מ'יש עתיד' התראיין בצהריים (ראשון) לערוץ הכנסת, שם הוא התייחס ליחסיו עם המפלגות החרדיות, "אני לא חושש שהם יסכלו את בחירתי לראשות הממשלה. אני וגפני מדברים הרבה, יש לי גם חברים טובים בש"ס, זו לא תהיה בעיה", סיפר לפיד, למרות ששר הבריאות המיועד יעקב ליצמן עדיין מתרחק ממנו ולא מדבר איתו.

בראיון אמר לפיד כי בעקבות תקציב המדינה הוא סבור כי כבר בשנה הקרובה יתקיימו בחירות חדשות, "התקציב הוא של ממשלה שמבינה שלא תמשיך לשנה הבאה, ואני יודע לקרוא תקציב".

הוא לא הסתיר את כוונותיו לרוץ לראשות הממשלה ולמרות מספר המנדטים הנמוך לו זכתה מפלגתו בבחירות האחרונות, לפיד עדיין נשאר אופטימי, "נתניהו הגיע לראשות הממשלה מ-12 מנדטים, לכן אני לא מתרגש ממספר המנדטים הנוכחי", אמר היום.

"צריך להביא אלטרנטיבה אמיתית לנתניהו, והשמאל לא יעשה זאת", הדגיש לפיד שמקווה כי למפלגתו יצטרף הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי, "כל עוד לגבי יש בעיות משפטיות הוא צריך לפתור אותן. יש עתיד תתברך בו אם יפתרו הבעיות".



14 תגובות

מיין תגובות
  1. 14

    לפיד, אנחנו איתך!

  2. 13

    אם נלך לפי ההיסטוריה לפיד צודק. הציבור החרדי לא באמת עקבי. אם מבטיחים להם את מה שהם רוצים (לא צריך לקיים אפי') הם יצביעו לך ברגליים. בקיצור החרדים עוד ילכו על ארבע לממשלה עם הלפיד… אם ינצח.

  3. 12

    הבן אדם סובל מהזיות , החרדים לא צריכים למנוע ממנו מלהיבחר , אלא הבוחרים שלו שנוטשים את הרמאי הנוכל שלא קיים אפילו הבטחה אחת !

  4. 11

    לך לעזה!!! בן אדם שפל, רשע, שחצן, מתנשא, בזוי והזוי.
    שונאת אותך בדם.

  5. 10

    השוטה הזה הוזה לחלוטין. כבר עמית סגל אמר שאין שום סיכוי בעולם שהחרדים יתמכו ברשע הזה שרוב הציבור החרדי אינו מעלה את שמו על דל שפתיו, מרוב תחושת גועל ושנאה תהומית עזה שכמוה לא חש הציבור החרדי מימיו כלפי מי שהוא.
    הוא כרגיל חי בהזיות. לא היה דבר אחד שלו שלא התברר כהזיה. וגם מה שׁחוֹלם שחילונים יתמכו בו, גם זה הזיה.
    לפיד אתה מנותק.

  6. 9

    כמה מצחיק התגובה הראשונה, אין סיכוי בעולם שנכתבה בידי חרדי. אז בידי מי? בידי חילוני! ואיזה חילוני קורא באתר של קול חי? חילוני שנשלח בידי יו"ר אין עתיד.
    כמה שקוף כמה מגוחך.

  7. 8

    2 צודק בכל מילה עוד לא קם אוייב לציבור החרדי כנתניהו ב2003 היה שר אוצר וקיצץ באכזריות את קצבאות הילדים בהמודיע היה כתוב שלחרדים יש זכרון ארוך וכשהוא הזדקק לחרדים הם לא יהוי בשבילו בפועל הם העדיפו אותו עוד מספר פעמים גם כשליבני הייתה מוכנה להחזיר את הקצבאות והוא לא הם רצו אחריו כמו פודלים הוא בגד בחרדים מס' פעמים והם נשרכים אחריו במשיחיות גם בגזירת הגיוס פרוש אמר לא יהיה פעם שלישית נתניהו גיחך וצדק עוד לא קם מימות בן גוריון אחד שהציק לציבור החרדים כנתניהו לפיד עדיף עליו עשרת מונים

  8. 7

    כל מילה פנינה החרדים הגלותיים מנשקים את המקל של הפריץ ונמצאים בכיס של נתניהו לא פלא שהם איבדו את כוחם תיראו מה בנט מקבל

  9. 6

    נתניהו עם כל הבוגדנות שלו אינו שונא חרדים, אלא אוהב את עצמו ואת הכסא שלו, לפיד לעומתו הרי הוא זולל חרדים לתיאבון! ו… לא אין סיכוי שלפיד יהיה ראש ממשלה…

  10. 5

    לכותב תגובה 7 ו8 (שהוא אותו כותב) וכנראה הוא גם הכותב של תגובה 1 ראה את תגובה מס' 6 בה חשף הכותב את פרצופך האמיתי.
    לפיד, רק חסר לך שיגלו שאתה עומד מאחורי התגובות התומכות בך… חחח

  11. 4

    למה? כי גרמת לליצמן להיות שר? חחחח

  12. 3

    ל9 אני הבעתי את דעתי ואני סבור שנתניהו כן שונא חרדים וזה אצלו אידיאולגיה לחלן את החרדים לעומת לפיד שהוא סתם ליצן שמחפש מה יכול להועיל לו כמובן שזכותך לחלוק עלי
    ל10 מה הכעס אני לא 1 ולא 8 וגם לא לפיד זכותי להביע את דעתי אם נוח לך לרמות את עצמך תמשיך לרקוד מה יפית לנתניהו אין לא שום בעיה לבגוד שוב בחרדים כשהוא ירצה הם יעמדו דום וינשקו את נעליו הוא פשוט יותר מתוחכם מלפיד והרבה יותר מסוכן

  13. 2

    מבלי להידרש ל'כוונותיו הטהורות' של נתניהו, צריך לדעת שליצמן צודק ולפיד שפער פיו נגד תורת ישראל ועם ה', כל עוד הוא לא יחזור בתשובה הוא כמו המן והיטלר ואוי לנו אם ניתן לו יד!

  14. 1

    זה נכון אבל למה רק לגבי לפיד ולא כלפי נתניהו שאגב אכל בבקור האחרון באיטליה במסעדת טריפה